주의 : 플랫폼이 매우 빠르게 성장하고 있기 때문에 플랫폼의 전체 콘텐츠를 수동으로 번역 할 수 없습니다. 콘텐츠는 영어로 입력되어 자동으로 번역됩니다. 자동 번역으로 인해 텍스트에 실수가 있으면 사과드립니다. 우리는 Oziway 사용자의 성장 국제 커뮤니티를 돕기 위해 노력하고 있기 때문에, 우리는 많은 사람들에게 많은 언어로 콘텐츠를 제공하는 것이 더 중요하다고 생각, 적어도 대부분의 올바른 방법으로 (그것은 실수가있는 경우에도), 많은 사람들을 생략하는 것보다. 우리는 가장 명백한 번역 실수를 해결하기 위해 노력할 것입니다.

FAQ - Frequently Asked Questions

On this page you will find the most commonly asked questions, and their answers

Customers

How to pay for an order

If you are a Customer and you made a purchase, you will need to pay for it directly to the Seller. If the product requires shipment, wait for the Seller to inform you about the Transport price. Login to your Dashboard and go to Messages where you will receive a message from the Seller. The Messages application has translation functionality so even if the Seller speaks a different language, you can communicate. The Seller will send you information about payments. You can pay using the Oziway Wallet, or any other method that the Seller prefers. Paying with the Oziway Wallet is safer, because the Seller will need to withdraw the money that is in their Oziway Wallet, and so you have time ot log a complaint if the Product is not delivered. If you want to pay with Oziway Wallet, you need to top it up first. To do so, login and go to the Wallet application, and use the DEPOSIT button . You will be redirected to the chosen payment method gateway (website)

 

자주 묻는 질문 - 자주 묻는 질문

이 페이지에서 가장 자주 묻는 질문과 답변을 찾을 수 있습니다.

고객

주문 결제 방법

고객이고 구매한 경우 판매자에게 직접 비용을 지불해야 합니다. 제품에 배송이 필요한 경우 판매자가 운송 가격에 대해 알려줄 때까지 기다립니다. 대시보드에 로그인하고 판매자로부터 메시지를 받을 수 있는 메시지로 이동합니다. 메시지 응용 프로그램에는 번역 기능이 있으므로 판매자가 다른 언어를 사용하더라도 통신할 수 있습니다. 판매자가 결제에 대한 정보를 보내드립니다. Oziway 지갑 또는 판매자가 선호하는 다른 방법을 사용하여 지불 할 수 있습니다. 판매자가 Oziway 지갑에있는 돈을 인출해야하기 때문에 Oziway 지갑으로 지불하는 것이 더 안전하며, 제품이 배달되지 않으면 불만 사항을 기록 할 시간이 있습니다. Oziway 지갑으로 지불하려는 경우 먼저 위로해야합니다. 이렇게 하려면 로그인하여 지갑 응용 프로그램으로 이동한 다음 DEPOSIT 버튼을 사용합니다. 선택한 결제 수단 게이트웨이(웹 사이트)로 리디렉션됩니다.

 

원본 텍스트 표시 자동으로 번역

Who delivers the products to you

The Seller delivers the items to you. The contact details to the Seller are on the item card [Seller Details], you can also write to the Seller using the Messages application which has a built in translation functionality, this will make things easier even is the Seller speaks a different language

 

Why can I not pay for items online immediately after the purchase

Only some items (like Digital products) are available with the immediate online payment option. For the rest of the items, You need to pay the Seller with the Oziway Wallet application, or by Wechat, PayPal, Bank transfer, Cash, or other methods that are preferred by the Seller. Negotiate with the Seller how to pay

 

How much does it cost to make a payment in the Oziway system?

Just like with Withdrawals (payouts), we also need to cover the costs of Deposits (Payins, Payments to us, you making a payment to the Oziway system). For this, we need to charge an administration fee of 5% of the amount being paid.
The paid amount will be increased by the administration fee. We need this fee to pay for costs of payment gateways or banks that charge us this fee

example:

column #1: Amount you want to pay to the Seller

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will actually pay

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

Is Oziway a safe marketplace

As with all internet ecommerce marketplaces, you should take precaution who you send money to. Try to deal with Sellers who have the best reputation
To increase the chance of positive Customer experience, we have introduced 3 tools to help the Customers
1) the Customer Protection Programme, where we release the funds to the Seller after we know, that you received your item 2) the Verified Seller Programme where a Seller will have the Verified Seller icon, after he sends us all formal documents and photos of the factory or office, to prove that they are running a legitimate business 3) the Promoters promote those Sellers which they know are safe (they have promoted these Sellers before and have received commissions). This is unique in Oziway. See on Oziway which Promoters promote which Products

 

What is the Customer Protection Programme

You can buy any product or service listed with Oziway, and pay directly to the Seller using a Bank transfer or other means. However, if you would like to pay using the Oziway Wallet for these products, you can do so, and in such cases, we will release the money to the Seller after we are sure that You received the Product. Even though the items will be delivered by the Seller of the product, we will need to know from you when You receive the item. If you do not tell us about the status of the delivery, we will assume that you received it after 7 days of estimated delivery time. Tell us if there is a problem with the delivery.
To increase the chance of positive Customer experience, we also advise Sellers to join our Verified Seller programme. For a Seller to be verified, they need to send us all formal documents and photos of the factory, to prove that they are running a legitimate business

 

All users

How to withdraw money from your Oziway Wallet

To withdraw money you have to login to your account on Oziway and then from the Promoter menu, click on the Oziway Wallet application
In the Wallet application, click on Withdraw
Then, enter the amount to withdraw, choose the method of payment (bank account, PayPal, WeChat or Western Union, Revolut), and enter the account details
If you want to withdraw to a bank account, its important the account number is in an IBAN format (with the 2 letter country code in the beginning of the number)
If you are not sure how to fill out the withdrawal form, contact us using the Chat function, or the Messaging module to the Administrator

 

How to withdraw money to a different bank account

If you want to receive a payout to a different email address (in Paypal) or a different mobile number (in WeChat) then the one which is registered with us, then on the Payout Request Form you can enter this data in the comments field. Please note that such payout requests might take longer to be fulfilled, since we have to verify the data

 

How long does it take for Oziway to pay me the money

It depends on how the payment is to be made. With bank transfers, this takes from 3 to 5 days. With PayPal it should take less. With WeChat it also is pretty quick. We need to verify all payments before sending the request to the bank. Please remember that we make payments once per month at the end of the calendar month. Payment requests should be made 7 days before the end of the month, for us to send them in that month

 

Do you take taxes from my withdrawal request

We don’t need any contract with you in order to pay you out. We also do not decrease your payout to pay taxes. If you are an Australian resident then we will need this information from you including your ABN (Australian Business Number) or TFN (Tax File Number). If you are a resident of any other country then we will need to know this. This is all done during your first withdrawal request (we need to verify your tax residency – in which country you pay taxes). This will not last more than several days. You will need to pay taxes in your country and you can use the tax reports on your business dashboard to fill out your own tax forms. We will not help you here

 

How much does it cost to get the withdrawal request paid out

We need to take 5% from the payout, this is the administration fee. We have to pay for the external payment company, like Transferwise.com for example for bank transfers. For Western Union payouts, the cost is 10%. Every time you request a withdrawal and choose a Payment method, you will see the cost of the operation

example:

column #1: Amount you request to withdraw

column #2: Administration fee

column #3: Amount that you will receive

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

Promoters

How Much Can a Promoter Earn with Oziway

It depends on two things:

- How well you promote your website or the items
- How well you grow your organization

But from our experience, we feel confident that Promoters that follow our steps should earn 50 USD per month or more, just on the small retail transactions. And then there are the large wholesale transactions which are worth a lot more money

In Oziway, you can receive an Active Commission and a Passive Commission. Grow your organization, invite others, and when you hear that someone needs an Item which is available on Oziway, invite them to buy the item from Your Oziway website

By promoting your website and the Items published there, you will earn an Active Commission from the generated sales. By growing your organization (so that others earn an Active Commission), you will earn a Passive Commission

Grow your organization by inviting others to register from your website, and tell your friends in your organization to grow their organizations also. This will be the basis for Passive Commission for you and your friends

The secret of success in Oziway: Grow your Organization by inviting Promoters and Customers

How can I start promoting

To start Promoting, you first have to register in Oziway (its free), and then you need to setup your free website which will feature products and categories chosen by you for promotion on the internet. When someone decides to make a purchase on your website, you don’t need to send or sell anything - the Seller of the purchased product delivers the product and once we receive the commission from the Seller, you receive your part of the commission (a part of that commission is also paid to the recruiter that invited you to the Oziway community
Read more here

 

Does it cost anything to be a promoter on Oziway

Oziway is free for Promoters. Being a part of our Promoter community does not cost you anything. And you don’t have to do anything. You can earn additional money by promoting offers listed on Oziway. If someone buys something from your Oziway website (this product or service is delivered by the Seller and we receive a commission from the Seller), then you receive a large part of that commission. The person that invited you to Oziway will also receive a small part of that commission, just like you will receive a small part of the commission of each Promoter that you invited into Oziway. So keep promoting and keep inviting

 

How to setup my website for Promoting

When you register in Oziway, you first need to setup your account. Fill in your telephone number, email address, marketing messages and choose your product categories, and also choose your country of choice (where you intend to promote the store). Its best to use the same email address that you use in PayPal, or mobile phone that you use in WeChat (China), as these are the accounts that we will be making money transfers to. You receive from us your own “internet website” address full of products within the categories that you have chosen. You can change your profile and choose different categories at any time

All the products within the categories that you have chosen, get automatically added to your store. If you have configured your store to include entire categories of items, if new items are added to those categories, they will appear in your store automatically. If you have chosen specific items to appear in your store, new items will not appear automatically

 

How can I promote items added by a specific Seller

Setting up your personal website to feature a specific sellers products is easy. Read more here

 

Who delivers the products to the customer

The Seller delivers the items - don’t worry, you the Promoter don’t have to send any item to anyone. All you do is promote your Oziway website. It is the Seller that sends the item, collects the money and pays the commission to Oziway so that we can pay you

 

Active Commission

Active Commission is what you earn when your promotion directly results in a transaction being made. You told someone about your Oziway website and that person bought an item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of it to you. Your commission is called 1st level commission. A small part of that commission will stay in Oziway and also we will pay the Promoter that invited you to Oziway

 

Passive Commission

Passive Commission is what you earn when you invite a friend to be a Promoter in Oziway, and that friend promotes their own Oziway website or product which results in a transaction being made. The friend told someone about their website and that someone bought the item. As soon as we receive the commission from the Seller, we pay most of the commission to your friend, but you also receive a small part of the commission for growing your organization. Your commission is then called the 2nd level commission and your friends commission is called the 1st level commission. A small part of the commission will stay in Oziway

 

Make Your Organization International

In Oziway there are no boundaries. Even though it makes more sense to Promote the products in your home country to your friends, you can promote and recruit Promoters around the world. And the more promoters are in your organization, the better chance you will have of receiving attractive passive income

 

Promote professionally on Oziway

From time to time, we will have special, high income “premium” projects. Big transactions to promote. We will contact directly those Promoters that have a track record of good organization growth to give them a chance to help in a big transaction

 

How can I create a custom offer for my customer

We have made available a quotation system that you can use to send individual quotations to your customers. This only works for large, wholesaler products. Read more here

 

How you receive your commission

All commissions are calculated from USD and then paid out to your Bank account or PayPal or WeChat, Revolut or even Western Union in your national currency

After a completed transaction that you promoted (or a friend that you invited to Oziway), the commission amount (Active or Passive) is added to your balance in the Oziway Wallet application. To receive your money, you have to make a Withdrawal Request from the Oziway Wallet. Tell us if you want us to pay you to a Bank Account, or Wechat, or PayPal or Revolut account or a Western Union office

 

Do any forms or documents need to be filled out before the payout

We require an online form to be filled out (Tax Verification Form) so that we know where you are from (in which country you pay taxes). This form is available on your Business Dashboard. We pass that information to Oziway Payment Services (as defined in the Agreement) for Payment processing

 

 

Sellers

Does it cost anything to be a seller on Oziway

Adding items to Oziway is free. Being a part of our Seller community does not cost you anything if we don’t sell anything for you. You can list all your products and if you don’t sell anything on Oziway, you will not pay anything. The only payments that you will be obligated to pay, are the commissions that you declare to pay for the sale of each one of your Items. You tell us how much you can pay from the sale that we make for you. You define the percentage levels of commissions when you post the items

 

What is a Verified Seller and how to become verified

A verified seller is a Seller which has been verified by Oziway as being a safe and trustworthy business partner. Being verified means that people will trust you more as a Seller. Once you become a verified seller, you receive the Verified Seller badge on your item page. To become a Verified Seller, we need to know who you are, we will need your company documents and possibly proof that you have an office or a factory
If you want to become a Verified Seller, please contact us by requesting further information from your Business Dashboard. We will send you details of what information you need to provide to us

 

How to make my item available in many countries

To make your item available in many countries, you need to add is as a Global Offer. A global offer is an item which is able to be delivered by You to a Customer anywhere in the world. It is entered on Oziway as a Global Offer and then , after about one hour it becomes available on all Oziway pages, in all different currencies (calculated automatically) and translated automatically into many languages. If the item is a physical product, then it will have to be sent to the Customer in another country, you wil have the option to inform the Customer about the additional cost of shipment

 

How can I receive a payment for my items that are sold with an Online payment

If you had a Digital (Downloadable) Product and the Customer paid for it online, go to the Oziway Wallet application and click the Withdrawal button. Enter your account details and amount that you would like to withdraw, and wait for the payment. Payments are made once per month

 

When adding an item, what does [days needed for verification] mean

It means that you, the Seller, need this many days to finalize the transaction. You need to receive money from the Customer, and deliver the item

 

When adding an item, what does [Approximate Delivery Time] mean

This is how much time you the Seller need to deliver the item to the Customer, the delivery time will be approximate because it depends on where the product is going to be sent. This information is displayed on the item page for the Customers to see

 

When adding an item, do my products need to be verified ?

If you are a Verified Seller, the items are not verified, they become published immediately after you add them. If you are not a Verified Seller, they need to be verified (on the screen) by the Oziway team to make sure that they comply with the Terms and Conditions of our platform

 

When adding an item why does Oziway ask me to enter the price in USD

The USD price needs to be used if the item is available for delivery in many countries, because from that USD price we automatically calculate all the other currencies, using daily updates by xe.com

 

How can I add items which my factory exports

We have added the possibility to publish items available in wholesale quantities. These are added without specific prices, just a price range. You can post a minimum order quantity and a price range, and then when a Customer is interested, you can negotiate the conditions of the transaction using the Oziway Messages system which has a translation function which is helpful when the Seller and Customer speak different languages. Read more here

 

How To Sell Products

If you want to offer a product or service, go to the Oziway page in your country (or the global Oziway.com page) and login to your Business Dashboard. There you will find an option to [Add an Item]. Adding an item is FREE. It does not cost you anything to add the item to our database. All that you need is specify the % commission that you will pay to Oziway after your item is promoted and a Customer pays for it. We need this payment so that we can pay the Promoters. You only pay the % commission once you receive the payment from the Customer and deliver the item to the Customer

제품을 배송하는 사람

판매자가 상품을 배송합니다. 판매자에 대한 연락처 세부 사항은 항목 카드에 [판매자 세부 사항], 당신은 또한 번역 기능이 내장 된 메시지 응용 프로그램을 사용하여 판매자에게 쓸 수 있습니다, 이것은 일이 쉽게 만들 것입니다 심지어 판매자가 다른 언어를 말한다

 

구매 직후 온라인으로 상품을 결제할 수 없는 이유는 무엇입니까?

디지털 제품과 같은 일부 항목만 즉시 온라인 결제 옵션을 사용할 수 있습니다. 항목의 나머지 부분에 대 한, Oziway 지갑 응용 프로그램 판매자를 지불 해야, 또는 Wechat에 의해, 페이팔, 은행 전송, 현금, 또는 판매자에 의해 선호 하는 다른 방법. 판매자와 결제 방법 협상

 

Oziway 시스템에서 결제하는 데 드는 비용은 얼마인가요?

인출 (지불금)과 마찬가지로, 우리는 또한 예금의 비용을 충당해야합니다 (Payins, 우리에게 지불, 당신은 Oziway 시스템에 지불하는). 이를 위해 지불 되는 금액의 5 %의 관리 수수료를 부과해야합니다.
지불 된 금액은 관리 수수료에 의해 증가됩니다. 우리는 우리에게이 수수료를 부과 지불 게이트웨이 또는 은행의 비용을 지불하기 위해이 수수료가 필요합니다

예제:

column #1: 판매자에게 지불할 금액

column #2: 관리비

column #3: 실제로 지불할 금액

#1#2#3
100 USD5 USD105 USD

 

안전한 마켓플레이스인 오지웨이

모든 인터넷 전자 상거래 마켓 플레이스와 마찬가지로, 당신은 당신이 돈을 보낼 사람을 예방 조치를 취해야한다. 최고의 평판을 가진 판매자를 상대하려고 노력하십시오.
긍정적인 고객 경험의 기회를 높이기 위해 고객을 돕기 위해 3 가지 도구를 도입했습니다.
1)고객 보호 프로그램( 당사가 당사가 알고 있는 후 판매자에게 자금을 공개하는 경우, 귀하가 귀하의 물품을 수령한 경우) 2)판매자가 공장 이나 사무실의 모든 공식 문서와 사진을 보내 합법적인 사업을 운영하고 있음을 증명하는 검증 된 판매자 아이콘을 가지고있는 검증 된 판매자 프로그램 3)프로모터는 안전하다고 알고 있는 판매자를 홍보합니다(이전에 이러한 판매자를 홍보하고 커미션을 받은 경우). 이것은 오지웨이에서 독특합니다. 어떤 프로모터가 어떤 제품을 홍보하는지 Oziway에서 확인하세요.

 

고객 보호 프로그램이란?

Oziway에 나열된 모든 제품 이나 서비스를 구입 하 고 은행 송금 또는 다른 수단을 사용 하 여 판매자에 게 직접 지불할 수 있습니다. 그러나 이러한 제품에 대한 Oziway Wallet을 사용하여 지불하려는 경우 그렇게 할 수 있으며, 그러한 경우 귀하가 제품을 받았다고 확신한 후 판매자에게 돈을 공개할 것입니다. 상품은 판매자가 제품을 배송하더라도, 귀하가 상품을 수령할 때 귀하로부터 알아야 합니다. 배송 상태에 대해 알려주지 않으면 예상 배송 시간 7일 후에 수령한 것으로 가정합니다. 배송에 문제가 있는지 알려주십시오.
긍정적인 고객 경험의 기회를 높이기 위해 판매자에게 검증된 판매자 프로그램에 가입할 것을 권장합니다. 판매자가 확인되려면 공장의 모든 공식 문서와 사진을 보내 합법적인 사업을 운영하고 있음을 증명해야 합니다.

 

모든 사용자

당신의 오지웨이 지갑에서 돈을 인출하는 방법

돈을 인출하려면 Oziway에서 계정에 로그인한 다음 프로모터 메뉴에서 Oziway Wallet 응용 프로그램을 클릭하십시오.
지갑 응용 프로그램에서, 철회를 클릭
그런 다음 인출 할 금액을 입력하고 지불 방법 (은행 계좌, 페이팔, 위챗 또는 웨스턴 유니온, Revolut)을 선택하고 계정 세부 정보를 입력하십시오.
은행 계좌로 인출하려는 경우 중요한 계좌 번호는 IBAN 형식입니다(숫자 시작 부분에 2문자 국가 코드)가 있습니다.
출금 양식을 작성하는 방법을 잘 모르는 경우 채팅 기능 또는 관리자에게 메시징 모듈을 사용하여 문의하십시오.

 

다른 은행 계좌로 돈을 인출하는 방법

다른 이메일 주소(페이팔) 또는 다른 휴대폰 번호(WeChat)로 지급을 받으려면 당사에 등록된 이메일 주소가 있으며, 지급 요청 양식에서 이 데이터를 댓글 필드에 입력할 수 있습니다. 데이터를 확인해야 하므로 이러한 지급 요청이 이행되는 데 시간이 더 오래 걸릴 수 있습니다.

 

오지웨이가 돈을 지불하는 데 얼마나 걸까요?

그것은 지불하는 방법에 따라 달라집니다. 은행 송금의 경우 3~5일이 소요됩니다. 페이팔로 는 더 적은 걸릴 것입니다. WeChat으로 그것은 또한 꽤 빠를. 우리는 은행에 요청을 보내기 전에 모든 지불을 확인해야합니다. 매월 한 달에 한 번 결제를 합니다. 결제 요청은 월말 7일 전에 이루어져야 하며, 해당 월에 송금해야 합니다.

 

내 인출 요청에서 세금을 내나요?

우리는 당신을 지불하기 위해 당신과 어떤 계약이 필요하지 않습니다. 우리는 또한 세금을 지불하기 위해 지불금을 감소시키지 않습니다. 귀하가 호주 거주자인 경우 ABN(호주 사업자 번호) 또는 TFN(세금 파일 번호)을 포함하여 이 정보가 필요합니다. 다른 국가의 거주자인 경우 이를 알아야 합니다. 이 모든 것은 첫 번째 인출 요청 중에 이루어집니다 (우리는 당신의 세금 거주를 확인해야합니다 – 당신이 세금을 지불하는 국가). 이것은 며칠 이상 지속되지 않습니다. 해당 국가에서 세금을 납부해야 하며 비즈니스 대시보드의 세금 보고서를 사용하여 자신의 세금 양식을 작성할 수 있습니다. 우리는 여기에 당신을 도움이되지 않습니다

 

인출 요청을 지불하는 데 드는 비용은 얼마입니까?

우리는 지불금에서 5 %를 취할 필요가, 이것은 관리 수수료입니다. 우리는 예를 들어 은행 송금과 같은 Transferwise.com 같은 외부 지불 회사에 대한 비용을 지불해야합니다. 웨스턴 유니온 지불금의 경우 비용은 10 %입니다. 출금을 요청하고 결제 방법을 선택할 때마다 운영 비용을 확인할 수 있습니다.

예제:

column #1: 인출을 요청하는 금액

column #2: 관리비

column #3: 받을 금액

#1#2#3
100 USD5 USD95 USD

 

 

발기인

프로모터가 오지웨이로 얼마나 벌 수 있습니까?

그것은 두 가지에 따라 달라집니다 :

- 웹사이트 또는 항목을 얼마나 잘 홍보할 수 있을까요?
- 조직을 얼마나 잘 성장시킬 수 있을까요?

그러나 우리의 경험에서, 우리는 우리의 단계를 따르는 프로모터는 단지 작은 소매 거래에, 매월 50 USD 이상을 적립해야한다고 확신합니다. 그리고 더 많은 돈을 가치가있는 큰 도매 거래가 있습니다.

오지웨이에서는 능동 위원회와 패시브 커미션을 받을 수 있습니다. 조직을 성장시키고, 다른 사람을 초대하고, 다른 사람이 Oziway에서 사용할 수 있는 아이템이 필요하다는 소식을 들었을 때, 당신의 Oziway 웹사이트에서 아이템을 구매하도록 권유하십시오.

웹사이트와 게시된 아이템을 홍보하면 생성된 판매액에서 활성 커미션을 받게 됩니다. 조직을 성장시킴으로써(다른 사람들이 능동 위원회를 획득할 수 있도록) 당신은 수동 커미션을 받게 됩니다.

다른 사용자를 웹 사이트에서 등록하도록 초대하여 조직을 성장시키고 조직의 친구에게 도 조직을 성장하도록 알릴 수 있습니다. 이것은 당신과 당신의 친구를위한 수동위원회의 기초가 될 것입니다

Oziway에서성공의 비결: 기획자와 고객을 초대하여 조직 성장

홍보를 시작하나요?

홍보를 시작하려면 먼저 Oziway (무료)에 등록해야하며 인터넷에서 홍보를 위해 선택한 제품 및 카테고리를 특징으로하는 무료 웹 사이트를 설정해야합니다. 누군가가 귀하의 웹 사이트에서 구매하기로 결정하면, 당신은 아무것도 보내거나 판매 할 필요가 없습니다 - 구매 한 제품의 판매자가 제품을 제공하고 우리가 판매자로부터 수수료를받으면, 당신은 수수료의 일부를받게됩니다 (그 위원회의 일부는 또한 Oziway 커뮤니티에 당신을 초대 한 채용 담당자에게 지급됩니다.
더 보기 여기

 

그것은 오지 웨이에 프로모터로 아무것도 요할까요

오지웨이는 프로모터에게 무료입니다. 당사의 프로모터 커뮤니티에 소속되어 있는 것은 비용이 들지 않습니다. 그리고 당신은 아무것도 할 필요가 없습니다. Oziway에 나열된 제안을 홍보하여 추가 수익을 올릴 수 있습니다. 누군가가 Oziway 웹 사이트에서 무언가를 구입하는 경우 (이 제품 또는 서비스는 판매자에 의해 제공되며 판매자로부터 수수료를 받는 경우), 당신은 그 수수료의 상당 부분을 받습니다. 오지웨이에 여러분을 초대한 사람은 오지웨이에 초청한 각 프로모터의 커미션의 일부를 받게 되는 것처럼, 그 커미션의 일부를 받게 됩니다. 그래서 홍보를 유지하고 초대 유지

 

홍보를 위해 내 웹사이트를 설정하는 방법

Oziway에 등록할 때 먼저 계정을 설정해야 합니다. 전화번호, 이메일 주소, 마케팅 메시지를 입력하고 제품 카테고리를 선택하고 선택한 국가(매장을 홍보하려는 국가)도 선택합니다. 페이팔에서 사용하는 것과 동일한 이메일 주소, 또는 WeChat(중국)에서 사용하는 휴대전화와 동일한 이메일 주소를 사용하는 것이 가장 좋습니다. 귀하는 귀하가 선택한 카테고리 내의 제품으로 가득찬 귀하의 "인터넷 웹사이트" 주소를 당사로부터 받습니다. 언제든지 프로필을 변경하고 다양한 카테고리를 선택할 수 있습니다.

선택한 카테고리 내의 모든 제품이 자동으로 스토어에 추가됩니다. 전체 항목 범주를 포함하도록 스토어를 구성한 경우 해당 범주에 새 항목이 추가되면 해당 항목이 자동으로 스토어에 표시됩니다. 매장에 표시할 특정 항목을 선택한 경우 새 항목이 자동으로 표시되지 않습니다.

 

특정 판매자가 추가한 아이템을 홍보할 수 있는 방법

특정 판매자 제품을 특징으로 하는 개인 웹사이트를 설정하는 것은 쉽습니다. 더 보기 여기

 

고객에게 제품을 제공하는 사람

판매자는 항목을 배달합니다 - 걱정하지 마세요, 당신은 프로모터는 누구에게도 항목을 보낼 필요가 없습니다. 당신이 할 모든 당신의 Oziway 웹 사이트를 홍보하는 것입니다. 우리가 당신을 지불 할 수 있도록 항목을 보내고, 돈을 수집하고 Oziway에 수수료를 지불하는 판매자입니다

 

활성 위원회

액티브 커미션은 프로모션으로 인해 거래가 이루어지는 직접적인 결과를 얻을 때 얻는 것입니다. 당신은 당신의 Oziway 웹 사이트에 대해 누군가에게 말하고 그 사람은 항목을 샀다. 판매자로부터 커미션을 받는 즉시 대부분의 수수료를 귀하에게 지불합니다. 귀하의 커미션은 1레벨 커미션이라고 합니다. 그 위원회의 작은 부분은 오지웨이에 머물 것입니다 또한 우리는 오지웨이에 당신을 초대 프로모터를 지불 합니다.

 

패시브 커미션

패시브 커미션은 친구를 오지웨이의 프로모터로 초대할 때 획득한 것이며, 그 친구는 자신의 Oziway 웹사이트 또는 제품을 홍보하여 거래를 진행합니다. 친구는 누군가에게 자신의 웹사이트에 대해 말했고 누군가가 그 물건을 샀습니다. 판매자로부터 커미션을 받는 즉시, 우리는 당신의 친구에게 수수료의 대부분을 지불하지만, 당신은 또한 당신의 조직을 성장하기위한 위원회의 작은 부분을받을. 당신의 수수료는 다음 2 레벨 위원회라고하고 친구 위원회는 1 레벨 위원회라고합니다. 커미션의 작은 부분은 오지웨이에 머무를 것입니다.

 

국제 조직 만들기

오지웨이에는 경계가 없습니다. 모국의 제품을 친구에게 홍보하는 것이 더 합리적이지만 전 세계의 프로모터를 홍보하고 모집할 수 있습니다. 그리고 조직에 더 많은 프로모터가 있을수록 매력적인 수동 소득을 받을 확률이 높아집니다.

 

오지웨이에서 전문적으로 홍보

때때로, 우리는 특별하고 고소득 "프리미엄"프로젝트를 가질 것입니다. 홍보할 큰 거래. 우리는 그들에게 큰 거래에 도움이 될 수있는 기회를 제공하기 위해 좋은 조직 성장의 실적을 가지고 그 발기인을 직접 연락할 것입니다

 

고객을 위한 맞춤 오퍼를 만들려면 어떻게 해야 하나요?

개별 견적을 고객에게 보내는 데 사용할 수 있는 견적 시스템을 만들었습니다. 이것은 대형 도매 제품에만 작동합니다. 더 보기여기

 

커미션 수령 방법

모든 커미션은 USD에서 계산된 다음 은행 계좌 또는 페이팔 또는 위챗, Revolut 또는 웨스턴 유니온으로 국가 통화로 지급됩니다.

프로모션한 거래(또는 오지웨이에 초대한 친구)가 완료되면, 오지웨이 지갑 애플리케이션에서 커미션 금액(액티브 또는 패시브)이 잔액에 추가됩니다. 당신의 돈을받으려면, 당신은 오지 웨이 지갑에서 인출 요청을해야합니다. 은행 계좌, 위챗, 페이팔 또는 레볼루트 계정 또는 웨스턴 유니온 사무실로 결제하려면 저희에게 알려주십시오.

 

지급 전에 양식이나 서류를 작성해야 합니다.

당사는 귀하가 어디에서 왔는지(세금을 납부하는 국가)를 알 수 있도록 온라인 양식(세금 확인 양식)을 작성해야 합니다. 이 양식은 비즈니스 대시보드에서 사용할 수 있습니다. 당사는 결제 처리를 위해 해당 정보를 Oziway 결제 서비스(계약에 정의된 대로)에 전달합니다.

 

 

판매자

그것은 오지 웨이에 판매자가 될 아무것도 요하지 않습니다

오지웨이에 아이템을 추가하는 것은 무료입니다. 판매자 커뮤니티의 일원이 된다는 것은 저희가 귀하를 위해 아무것도 판매하지 않는다면 비용이 들지 않습니다. 당신은 모든 제품을 나열 할 수 있습니다 그리고 당신은 Oziway에 아무것도 판매하지 않는 경우, 당신은 아무것도 지불하지 않습니다. 귀하가 지불해야 할 유일한 지불은 각 품목의 판매비용을 지불하기 위해 선언하는 수수료입니다. 당신은 당신이 우리가 당신을 위해 만드는 판매에서 지불 할 수있는 금액을 우리에게 알려줍니다. 항목을 게시할 때 커미션의 백분율 수준을 정의합니다.

 

인증된 판매자란 무엇이며 인증되는 방법

검증 된 판매자는 안전하고 신뢰할 수있는 비즈니스 파트너인 Oziway에 의해 확인 된 판매자입니다. 확인된다는 것은 사람들이 판매자로서 귀하를 더 신뢰한다는 것을 의미합니다. 인증된 판매자가 되면 항목 페이지에서 인증 판매자 배지를 받게 됩니다. 검증 된 판매자가되기 위해, 우리는 당신이 누누는지 알아야합니다, 우리는 당신의 회사 문서와 아마도 당신이 사무실이나 공장이 있다는 증거가 필요합니다
인증된 판매자가 되려면 비즈니스 대시보드에서 추가 정보를 요청하여 당사에 문의하세요. 우리는 당신이 우리에게 제공해야 하는 정보의 세부 사항을 보내드립니다.

 

많은 국가에서 내 항목을 사용할 수 있도록 하는 방법

여러 국가에서 제품을 사용할 수 있도록 하려면 글로벌 오퍼로 추가해야 합니다. 글로벌 오퍼는 전 세계 어디서나 고객에게 귀하가 전달할 수 있는 품목입니다. 그것은 글로벌 제안으로 Oziway에 입력 한 다음, 약 1 시간 후 모든 다른 통화 (자동으로 계산)에서 모든 Oziway 페이지에서 사용할 수 있게되고 자동으로 여러 언어로 번역됩니다. 품목이 실제 제품인 경우 다른 국가의 고객에게 보내야 하는 경우 추가 배송 비용을 고객에게 알릴 수 있습니다.

 

온라인 결제로 판매된 상품에 대한 결제를 받으려면 어떻게 해야 하나요?

디지털 (다운로드 가능) 제품이 있고 고객이 온라인으로 지불 한 경우 Oziway Wallet 응용 프로그램으로 이동하여 출금 버튼을 클릭하십시오. 인출할 계정 세부 정보와 금액을 입력하고 결제를 기다립니다. 월 1회 납부

 

항목을 추가할 때 [확인에 필요한 일수]는 무엇을 의미합니까?

즉, 판매자는 거래를 완료하기 위해 며칠이 필요합니다. 고객으로부터 돈을 받고 물품을 배달해야 합니다.

 

항목을 추가할 때 [대략적인 배달 시간]은 무엇을 의미합니까?

이는 판매자가 고객에게 상품을 배송하는 데 필요한 시간이며, 제품이 전송될 위치에 따라 달라지므로 배송 시간은 대략적인 시간입니다. 이 정보는 고객이 볼 수 있도록 항목 페이지에 표시됩니다.

 

항목을 추가할 때 제품을 확인해야 합니까?

인증된 판매자인 경우 항목이 확인되지 않은 경우 추가한 직후에 게시됩니다. 귀하가 검증된 판매자가 아닌 경우, 오지웨이 팀이 플랫폼의 이용 약관을 준수하는지 확인하기 위해 (화면에서) 검증을 받아야 합니다.

 

항목을 추가 할 때 왜 Oziway는 USD로 가격을 입력하도록 요청합니까?

USD 가격은 해당 USD 가격에서 매일 업데이트를 사용하여 다른 모든 통화를 자동으로 계산하기 때문에 많은 국가에서 품목을 배달할 수 있는 경우 사용해야 xe.com

 

내 공장에서 내보내는 항목을 추가하면 어떻게 해야 하나요?

우리는 도매 수량에서 사용할 수있는 항목을 게시 할 수있는 가능성을 추가했습니다. 이들은 특정 가격없이 추가됩니다, 단지 가격 범위. 최소 주문 수량과 가격 범위를 게시할 수 있으며, 고객이 관심이 있을 때 판매자와 고객이 다른 언어를 구사할 때 유용한 번역 기능이 있는 Oziway Messages 시스템을 사용하여 거래 조건을 협상할 수 있습니다. 더 보기 여기

 

제품을 판매하는 방법

제품 또는 서비스를 제공하려면 해당 국가의 Oziway 페이지(또는 글로벌 Oziway.com 페이지)로 이동하여 비즈니스 대시보드에 로그인하세요. 거기에서 [항목 추가]를 선택할 수 있습니다. 항목을 추가하는 것은 무료입니다. 그것은 당신이 우리의 데이터베이스에 항목을 추가하는 데 비용이 들지 않습니다. 당신이 필요로하는 것은 당신이 당신의 항목을 승진하고 고객이 그것을 지불 한 후 Oziway에 지불 할 % 수수료를 지정하는 것입니다. 우리는 우리가 프로모터를 지불 할 수 있도록이 지불이 필요합니다. 고객으로부터 결제를 받고 고객에게 상품을 배달한 후에만 % 커미션을 지불합니다.

원본 텍스트 표시 자동으로 번역

 

How do You get paid for physical products that you need to deliver

If you added the item with an offline payment, its easy – the Customer has to pay you directly by bank transfer, PayPal, WeChat, maybe Revolut, transfer within the Oziway Wallet or even by cash). You choose how to receive the money

 

How Do You know who to deliver physical products or services

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be fulfilled. When you open a transaction, you see all details, who bought what. You can start a conversation with the customer to make payment and delivery arrangements or discuss any other aspect of the transaction. Our Messages system automatically translates the conversation so even if the Customer talks in a different language, you will not have problems in communication

 

How Do You tell us that a transaction did not finalize, so that you don’t pay any Commission

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Pending Transactions – transactions that need to be accepted (OK) or rejected (FAIL). You have a number of days (Days needed to finalize the transaction) to verify that a transaction took place, therefore to Accept (OK) the transaction, or to Reject (FAIL). You reject the transaction if it did not finalize. You will not have to pay commission for rejected transactions

 

How do you pay the commission for the sale of physical products

Login to your Business Dashboard available on Oziway

There you will find a List of Transactions that need to be accepted (OK - delivered) or rejected (FAIL - not delivered). After you deliver the item and you complete the transaction (Customer paid, you delivered), you have 7 days to pay the commission to Oziway using one of the available payment methods. You will receive a tax receipt for marketing services after making the payment (please allow several working days for the tax receipt to be delivered to you)

Now in more detail, when you add items to Oziway, you enter how many days you need to finalize the transaction (including delivery). You set the status of each transaction, before the declared number of days has passed (if we receive no feedback, Oziway automatically sets the transaction to Success and you are required to pay the commission)

1 of 3 things now will happen:

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

How do you get paid for downloadable products

When you add a Digital (Downloadable) product, you set a price in USD. Automatically this product will get published in all our country websites, and its price will be automatically converted to all currencies in those stores (Australian Dollar, Chinese Yuan, Euro etc). When a Customer pays, Your Balance will automatically be increased, you can then send a Withdrawal Request and we will pay to the account chosen by you. Please see above How we send the Payouts

 

Other information

How to become a partner of Oziway in your country

If you would like to be a Partner of Oziway in your country, please contact us (use to contact form). We are looking for Partner companies with established businesses and a solid reputation to help our Oziway users (Sellers, Promoters and Customers) in obtaining all necessary information related to their business on Oziway. We offer a solid business opportunity

 

Does Oziway Deduct Any Tax From Payouts

There are 2 kinds of taxes that are payable. An income tax as a Seller when you sell an item, and an Income tax for the Promoter when you earn a commission. As a Seller, you are obligated to issue a sales receipt to the Customer for your transaction, this has nothing to do with Oziway. As a Promoter, you are obligated to pay taxes on your earnings. In both cases you should pay taxes and other appropriate levies in your own country. We do not inform your country tax office about your earnings. This is your obligation. By using this service, you take the responsibility of reporting your own earnings to Your authorities. For this, we have made available a Tax Report feature for you to see all earnings and payouts for the year

 

 

제공해야 하는 실제 제품에 대한 대금을 지급받는 방법

당신은 오프라인 지불과 항목을 추가하는 경우, 그 쉬운 - 고객은 은행 송금, 페이팔, 위챗, 어쩌면 Revolut, Oziway 지갑 내에서 또는 현금으로 직접 지불해야합니다. 당신은 돈을받는 방법을 선택

 

실제 제품 또는 서비스를 제공할 사람을 어떻게 알 수 있습니까?

오지웨이에서 사용할 수 있는 비즈니스 대시보드에 로그인

거기에서 보류 중인 트랜잭션 목록- 충족해야 하는 트랜잭션을 찾을 수 있습니다. 거래를 열면 누가 무엇을 구입했는지 모든 세부 정보가 표시됩니다. 고객과 대화를 시작하여 결제 및 배송 준비를 하거나 거래의 다른 측면에 대해 논의할 수 있습니다. 우리의 메시지 시스템은 자동으로 대화를 번역하므로 고객이 다른 언어로 대화하더라도 의사 소통에 문제가 없습니다.

 

당신은 당신이 어떤 수수료를 지불하지 않도록 거래가 완료되지 않았음을 우리에게 어떻게 말합니까

오지웨이에서 사용할 수 있는 비즈니스 대시보드에 로그인

거기에서 수락(OK) 또는 거부(FAIL)가 필요한 보류 중인 트랜잭션 목록을 찾을 수 있습니다. 트랜잭션이 이루어졌는지 확인하기 위해 트랜잭션을 완료하는 데 필요한 일수(트랜잭션을 완료하는 데 필요한 일)가 있으므로 트랜잭션수락(OK) 또는 거부(FAIL)를 수행할 수 있습니다. 트랜잭션이 완료되지 않은 경우 트랜잭션을 거부합니다. 거부된 거래에 대한 수수료를 지불할 필요가 없습니다.

 

실제 제품 판매 수수료를 어떻게 지불합니까?

오지웨이에서 사용할 수 있는 비즈니스 대시보드에 로그인

수락해야 하는 트랜잭션 목록(OK - 배달됨) 또는 거부(FAIL - 배달되지 않음)가 표시됩니다. 상품을 배달하고 거래를 완료한 후(고객이 지불한 배달), 사용 가능한 결제 방법 중 하나를 사용하여 Oziway에 수수료를 7일 동안 지불해야 합니다. 결제 후 마케팅 서비스에 대한 세금 영수증을 받게 됩니다(세금 영수증이 배송되는 데 영업일 수 있음).

이제 Oziway에 항목을 추가할 때 거래를 완료해야 하는 일(배달 포함)을 입력합니다. 선언된 일 수가 경과하기 전에 각 거래의 상태를 설정합니다(피드백을 받지 못하면 Oziway가 자동으로 거래를 성공으로 설정하고 수수료를 지불해야 합니다).

3 가지 중 1 가지가 지금 일어날 것입니다 :

- If the transaction was not finalized (Customer did not pay, no delivery took place), then set the status to Rejected (FAIL) and enter a description – what happened, why the transaction did not finalize. You will not be required to pay any commission
- If the transaction was set to Success (OK) automatically, but it did not actually take place (you forgot to reject the transaction), contact us and let us know what happened, using the contact form or chat. We will try to solve the problem
- If the transaction was finalized and its status set to Accepted (OK, automatically or by you), you have 7 days to make the payment (you will receive a business receipt for the payment). Please do not be late with the payment because after 7 days, if no payment is made, your products are automatically disabled

 

다운로드 가능한 제품에 대한 대금은 어떻게 지급받을 수 있습니까?

디지털(다운로드 가능) 제품을 추가하면 USD로 가격을 설정합니다. 자동으로이 제품은 모든 국가 웹 사이트에 게시되며, 그 가격은 자동으로 해당 상점 (호주 달러, 중국 위안, 유로 등)의 모든 통화로 변환됩니다. 고객이 지불하면 잔액이 자동으로 증가하며, 인출 요청을 보낼 수 있으며 당사는 귀하가 선택한 계좌로 결제합니다. 우리가 지불금을 보내는 방법 위의 참조하시기 바랍니다

 

기타 정보

귀하의 국가에서 오지웨이의 파트너가되는 방법

귀하의 국가에서 Oziway의 파트너가되고 싶다면 저희에게 연락하십시오 (양식에 문의하는 데 사용). 우리는 Oziway 에서 비즈니스와 관련된 모든 필요한 정보를 얻기 위해 Oziway 사용자 (판매자, 발기인 및 고객)를 돕기 위해 설립 된 비즈니스와 견고한 명성을 가진 파트너 회사를 찾고 있습니다. 우리는 견고한 비즈니스 기회를 제공합니다.

 

Oziway는 지불금에서 모든 세금을 공제합니까?

납부할 수 있는 세금은 2종류가 있습니다. 상품을 판매할 때 판매자로서의 소득세, 커미션을 받을 때 발기인에 대한 소득세. 판매자로서, 귀하는 귀하의 거래에 대해 고객에게 판매 영수증을 발행할 의무가 있으며, 이는 Oziway와는 아무런 관련이 없습니다. 프로모터는 수입에 대한 세금을 납부할 의무가 있습니다. 두 경우 모두 자국에서 세금 및 기타 적절한 부과금을 지불해야 합니다. 귀하의 수입에 대해 국가 세무서에 알리지 않습니다. 이것은 귀하의 의무입니다. 이 서비스를 사용함으로써 귀하는 귀하의 수입을 귀하의 당국에 보고할 책임이 있습니다. 이를 위해, 우리는 당신이 올해의 모든 수입과 지불금을 볼 수 있도록 세금 보고서 기능을 사용할 수 있게했다

 

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