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Omega 3 sources 오메가 3 소스

2020. 5. 16. · 원본 텍스트 표시 자동으로 번역

Your hearts love omega 3 acids! They help maintain proper blood cholesterol levels. Omega 3 acids also lower your blood pressure slightly.

Where can you find omega 3?

One of source are fatty fishes – especially salmon, mackerel, sardines, tuna.

If you are vegan you can find them in plant-based foods. Flaxseeds are the best alternative. Good flax seed cold pressed oil stored in fridge can have even more than 50% omega 3 acids.

But if you don’t eat enough fishes or don’t like a taste of flaxseed oil, you can also choose dietary supplements.

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당신의 마음은 오메가 3 산을 사랑합니다! 그들은 적절 한 혈액 콜레스테롤 수치를유지 하는 데 도움이. 오메가 3 산또한 혈압을 약간 낮춥니다.

어디에서 오메가 3를 찾을 수 있습니까?

소스 중 하나는 지방 물고기 - 특히 연어, 고등어, 정어리, 참치입니다.

채식주의자라면 식물성 식품에서찾을 수 있습니다. 아마씨는 최선의 대안입니다. 좋은 아마 씨 차가운 압착 오일은 냉장고에 저장50 % 이상의 오메가 3 산을 가질 수 있습니다.

그러나 생선을 충분히 먹지 않거나 아마씨 오일의 맛이 마음에 들지 않으면 건강 보조 식품을 선택할 수도 있습니다.

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